;
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.
Filters
Αναζήτηση
Close

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ  

1) Επιστροφή λόγω κακής εξωτερικής κατάστασης - ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα διαφορετικά να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία  μιας (1) ημερολογιακής ημέρας από την παραλαβή του είδους ενώ σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση. Η ΕΤΑΙΡΙΑ υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με άλλο, χωρίς το εξωτερικό ελάττωμα. Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.

Ο όρος αυτός δεν ισχύει για πωλήσεις ειδών από φυσικά καταστήματα όταν και η παράδοση του είδους γίνεται στο φυσικό κατάστημα, οπότε το είδος ανοίγεται και ελέγχεται κατά την παράδοση από τον πελάτη. Ισχύει όμως αναλογικά σε πωλήσεις από φυσικά καταστήματα όταν η παράδοση ορίζεται με αποστολή του είδους στην οικία του αγοραστή.

Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου εν συνεχεία και να σας αποστείλουμε το προϊόν.

2)Επιστροφή λόγω παράδοσης λανθασμένου προϊόντος

Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι άλλο από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών από την παράδοσή του σε εμάς χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική άθικτη συσκευασία.

Ο όρος αυτός δεν ισχύει για πωλήσεις ειδών από φυσικά καταστήματα όταν και η παράδοση του είδους γίνεται στο φυσικό κατάστημα, οπότε το είδος ανοίγεται και ελέγχεται κατά την παράδοση από τον πελάτη. Ισχύει όμως αναλογικά σε πωλήσεις από φυσικά καταστήματα όταν η παράδοση ορίζεται με αποστολή του είδους στην οικία του αγοραστή.

Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με δικό μας κόστος με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου εν συνεχεία και να σας αποστείλουμε το ορθό προϊόν.

3)Επιστροφή λόγω επίκλησης ελαττώματος

Στην περίπτωση που επιθυμείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν που αγοράσατε γιατί θεωρείτε ότι έχει ελάττωμα, απευθυνθείτε στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών μας προκειμένου να γνωστοποιήσετε την περίπτωσή σας και να λάβετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες κατευθύνσεις και πληροφορίες.

Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από εσάς, θα πρέπει να γίνει η διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

ΠΡΟΣΟΧΗ - Σε περιπτώσεις όπου το προϊόν δεν λειτουργεί κατά την στιγμή της παραλαβής: σε περίπτωση που μόλις παραλάβατε το προϊόν και αυτό παρουσιάζει τεχνικό πρόβλημα, σας προτείνουμε να συμβουλευτείτε το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών αναφορικά με τα Dead-On-Arrival (DOA) προϊόντα για όσες περιπτώσεις υπάρχει και προβλέπεται από τον κατασκευαστή συγκεκριμένη διαδικασία αντικατάστασης, η οποία αναφέρεται ως διαδικασία Dead-On-Arrival ή "DOA", η επιστροφή αυτού/αυτών θα γίνεται επίσης με χρέωση της ΕΤΑΙΡΙΑΣ και αφού πρώτα υπάρξει επικοινωνία με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών  ή με το προσωπικό του ηλεκτρονικού καταστήματος προκειμένου εν συνεχεία και να σας αποστείλουμε νέο προϊόν.

Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τα κινητά τηλέφωνα, και εντός δέκα (10) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη για τις υπόλοιπες κατηγορίες προϊόντων. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι φέρει φθορές ή βλάβες πέραν του διαγνωσθένος ελαττώματος, και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) όλα τα παρελκόμενά του και πλήρη τη συσκευασία του.

Στην περίπτωση των λευκών συσκευών (ήτοι, ψυγεία, ηλεκτρικές κουζίνες, πλυντήρια, κλπ) και των κλιματιστικών μηχανημάτων, απαιτείται να έχει προηγηθεί διάγνωση του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA).

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την ΕΤΑΙΡΙΑ, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοια συσκευή (κατάστασης και χαρακτηριστικών, κλπ), άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης αποκρούει βάσει του νόμου την αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε το τίμημα της αγοράς (δηλαδή με επιστροφή μετρητών σε περίπτωση που η αγορά είχε εξοφληθεί μετρητοίς, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς με χρέωση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας κ.ο.κ.) με επιμέλεια της ΕΤΑΙΡΙΑΣ. Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης της αξίας της αγοράς μέσω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, η υποχρέωση της ΕΤΑΙΡΙΑΣ για την επιστροφή του ποσού, εξαντλείται στην δήλωση της ακύρωσης της συναλλαγής προς συνεργαζόμενη με αυτήν τράπεζα που εξυπηρετεί τις συναλλαγές της ΕΤΑΙΡΙΑΣ (η οποία εν συνεχεία, εφόσον δεν τυγχάνει η ίδια εκδότρια της εν λόγω χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας, θα διαβιβάσει την ενημέρωση για την ακύρωση της συναλλαγής στην εκδότρια της κάρτας τράπεζα για να προβεί σε ακύρωση της χρέωσης με βάση την πολιτική που εκάστοτε εφαρμόζει και τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη). Η ΕΤΑΙΡΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής προς τη συνεργαζόμενη τράπεζα, δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που αποφασίζει η εκδότρια της κάρτας τράπεζα ή ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση της τράπεζας με τον πελάτη.

Σε κάθε περίπτωση θα υπάρχει η σύμφωνη γνώμη και των δύο μερών

- Σε περιπτώσεις τεχνικού προβλήματος και κάλυψης εγγύησης: Σε περίπτωση που το προϊόν σας εμφανίσει τεχνικό πρόβλημα και χρειάζεται επισκευή θα πρέπει να απευθυνθείτε στο αρμόδιο Service Center. Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνείτε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών  ή με το προσωπικό του ηλεκτρονικού καταστήματος

Έξοδα αποστολής: οι αποστολές προς το Service Center γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος.

Χρέωση ελέγχου συσκευής: θα πρέπει πριν την αποστολή του προϊόντος, να ενημερωθείτε για ενδεχόμενες χρεώσεις ελέγχου της συσκευής από το Service Center

Αρχεία και Δεδομένα στο προϊόν: η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τυχόν δεδομένων ή άλλων στοιχείων αποθηκευμένων στη συσκευή και θα πρέπει να εξασφαλίσετε πριν την αποστολή του προϊόντος προς το Service Center ότι έχετε εξασφαλίσει τα δεδομένα αυτά. Επίσης θα πρέπει να εξασφαλίσετε ότι εντός της συσκευής δεν υπάρχουν προσωπικά δεδομένα δικά σας ή τρίτου προσώπου Η φύλαξη, αποθήκευση, η δημιουργία αντιγράφων ασφαλείας των στοιχείων και δεδομένων σας που υπήρχαν στο προϊόν που αποστέλλετε στο Service Center, ανήκει στην αποκλειστική ευθύνη σας.

Άρνηση παραλαβής της επισκευής σας: σε περίπτωση κατά την οποία δεν παραλάβετε το προϊόν από το Service εντός τριών μηνών από την ημερομηνία αποστολής του στο Service, θεωρείται ότι παραιτείστε από την κυριότητα του καθώς και από κάθε αξίωση κάθε διεκδίκησης αποζημίωσης.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες επιστροφές και μόνο όταν έχετε προμηθευτεί το προϊόν από το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ (εκτός αποστολών service) γίνονται στις κεντρικές μας αποθήκες στην διεύθυνση:  Αποθήκες:

ΣΤΑΜΑΤΗ ΔΑΜΑΣΚΟΥ 12, 13671, ΑΧΑΡΝΑΙ

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ Ο όρος αυτός για πωλήσεις προϊόντων από φυσικά καταστήματα όταν και η παράδοση του είδους γίνεται στο φυσικό κατάστημα.

Ο πελάτης θα απευθύνεται στο κατάστημα παραλαβής ώστε να πληροφορηθεί για το αντίστοιχο service center του προιόντος

Έξοδα Αποστολής:

Η επιστροφή γίνεται με δικό μας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για επιστροφή (φυσικά μπορείτε να το επιστρέψετε και εσείς στο σημείο που θα σας υποδείξουμε).

Επιστροφή Χρημάτων: ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΤΙΜΗΜΑΤΟΣ

στο πλαίσιο επιστροφής προϊόντος: Στην περίπτωση που στο πλαίσιο των ανωτέρω, θα προβούμε σε εξόφληση προς εσάς του αρχικού τιμήματος, διευκρινίζεται ότι:
- Αν η πληρωμή του είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΙΑ μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσάς) και της Τράπεζας σας. Η Εταιρία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
- Στην περίπτωση που η εξόφληση του τιμήματος έχει γίνει με μετρητά ή Τραπεζικό έμβασμα ή αντικαταβολή, προκειμένου να σας επιστραφεί το εν λόγω ποσό, θα υποδεικνύετε από πλευράς σας Τραπεζικό λογαριασμό (αποστέλλοντας αποδεικτικό ότι είστε ο δικαιούχος αυτού) στον οποίο θα γίνεται με κατάθεση η επιστροφή του τιμήματος του προϊόντος.

Στην περίπτωση που θα  προχωρήσετε σε νέα αγορά σε κάθε περίπτωση θα  πραγματοποιείτε εκ νέου τη συναλλαγή με τους όρους που εσείς θα επιλέξετε ανεξάρτητα από την  επιστροφή των χρημάτων. Η  επιστροφή των χρημάτων θα γίνει ανεξάρτητα από την νέα αγορά.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ από την ΕΤΑΙΡΙΑ θα γίνεται σε εύλογο χρονικό διάστημα και ΜΟΝΟ στην περίπτωση που η πληρωμή και η συναλλαγή έχει γίνει απευθείας με αυτή από το ηλεκτρονικό της κατάστημα, και σε καμιά άλλη περίπτωση!

Φόρμα Επιστροφής :

Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να αποστείλετε το σχετικό αίτημα στο email: eshop@euronics.gr 
αναγράφωντας τα στοιχεία σας: 

- Ονοματεπώνυμο 
- Διεύθυνση 
- Τηλέφωνο
- Αριθμός παραγγελίας
- Μοντέλο - προϊόν
- Κωδικός προϊόντος
- Λόγος επιστροφής

Όροι και προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης μπορείτε να το ασκήσετε το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του προϊόντος από εσάς ώστε να θεωρηθεί εμπρόθεσμη και δεν χρειάζεται κάποια επιπλέον αιτιολόγηση από εσάς.

Προϋπόθεση για την έγκυρη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι το προϊόν να είναι στην αρχική του κατάσταση, η συσκευασία του να είναι η αυθεντική, σε άριστη κατάσταση, όχι κατεστραμμένη ή ελλιπής ή με εμφανή σημάδια φθοράς και να περιλαμβάνονται όλα τα παρελκόμενα, τυχόν δώρα, συνοδευτικά προϊόντα και υλικά.

Σε περίπτωση όπου το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση συμψηφισμού θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων. Ειδικά στις περιπτώσεις εξαρτημάτων ή ανταλλακτικών και σε όσες το υλικό απαιτεί κατάλληλη τεχνογνωσία τόσο για την επιλογή του όσο και για την εγκατάσταση του και το οποίο δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν αυτόνομη μονάδα, θεωρείται ότι η αποσφράγιση της συσκευασίας του συνεπάγεται αυτόματα ότι έχει χάσει τουλάχιστον το 50% της εμπορικής του αξίας και σε περίπτωση υπαναχώρησης θα πιστώνεται ανάλογα στο 50% ή και λιγότερο της αξίας τιμολόγησης.

Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η εταιρία μας δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τυχόν δεδομένων ή άλλων στοιχείων αποθηκευμένων στη επιστρεφόμενη συσκευή και θα πρέπει να εξασφαλίσετε πριν την αποστολή του προϊόντος ότι σε αυτό δεν υπάρχουν καθόλου δεδομένα και είναι στην αρχική / εργοστασιακή κατάσταση.

Αποτελέσματα άσκησης και εκατέρωθεν υποχρεώσεις : Μετά την κατά τα ανωτέρω άσκηση του δικαιώματός του αναιτιολόγητης υπαναχώρησης, και εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, ο καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το αγορασθέν προϊόν, επιβαρυνόμενος τα έξοδα μεταφοράς. Η επιστροφή μπορεί να γίνει στην ταχυδρομική διεύθυνση που υποδεικνύεται στην απόδειξη ή τιμολόγιο αγοράς.

Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει ο πελάτης ΠΡΩΤΑ από ΟΛΑ  να επικοινωνήσει στα τηλέφωνα που αναφέρει η απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς ή στο 2104835144 και να έχει στα χέρια του τα αντίστοιχα φορολογικά έγγραφα.

Εξαιρέσεις του Δικαιώματος Υπαναχώρησης:
Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως λ.χ. προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί για εσάς με δικές σας προδιαγραφές ή/και είναι σαφώς εξατομικευμένα  , προϊόντα που λόγω της φύσης τους είναι, μετά την παράδοση, αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί ή/και αν έχετε προμηθευθεί από εμάς ψηφιακό περιεχόμενο μη παρεχόμενο σε υλικό φορέα και ξεκίνησε η εκτέλεση.

Επισημαίνεται ότι στην κατηγορία αυτή εντάσσονται και οι ηλεκτρονικές συσκευές που εξατομικεύονται από τον ίδιο τον καταναλωτή μετά την παραλαβή τους, όπως π.χ. καταχώρηση (registration) μιας συσκευής τύπου smartphone κ.λπ.

Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί, καθώς η χρήση τους σαφώς υπεκφεύγει του πλαισίου της συνήθους εξέτασης του προϊόντος για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του, όπως αυτή θα ελάμβανε χώρα σε ένα φυσικό κατάστημα, καθιστώντας το προϊόν μεταχειρισμένο.

Για παραδειγμα  χρήση ηλεκτρικής συσκευής θα μπορούσε να χαρακτηριστεί η εγκατάσταση (π.χ. κλιματιστικά), η θέση σε λειτουργία (π.χ. ψυγεία, πλυντήρια ρούχων/πιάτων), η καταχώρηση (registration) του προϊόντος (π.χ. smartphones), η τοποθέτηση συστατικών μερών (π.χ. μελάνια, toner κ.λπ.) πάνω στο προϊόν κ.λπ. περιπτώσεις παροχής υπηρεσιών, μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας.  Στις περιπτώσεις υλικών φορέων ήχου ή εικόνας ή λογισμικού που έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους  , προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους προστασίας της υγείας ή της υγιεινής εφόσον έχουν αποσφραγιστεί ή μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, καθώς και ηχητικών ή οπτικών εγγραφών αναλώσιμων εκτυπωτών, προγραμμάτων και λογισμικού που έχουν αποσφραγιστεί. (π.χ. ξυριστικές/αποτριχωτικές μηχανές, ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες, μαγειρικά σκεύη κ.λπ.).

Επίσης το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που η αγορά έχει πραγματοποιηθεί από οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα.

Σε όλες τις πιο πάνω περιπτώσεις, όπως και σε κάθε περίπτωση, ο καταναλωτής διατηρεί στο ακέραιο το γενικό δικαίωμά της υπαναχώρησης από τη σύμβαση πωλήσεως και επιστροφής του προϊόντος λόγω νομικών ή πραγματικών ελαττωμάτων ή έλλειψης συνομολογημένων ιδιοτήτων που διαπιστώνει μετά την παραλαβή του και τη χρήση του, σύμφωνα με τις γενικές διατάξεις των άρθρων 540 και επόμενα του Αστικού Κώδικα, το άρθρο 5 του ν. 2251/1994 και τις λοιπές διατάξεις προστασίας του καταναλωτή και εν γένει του αγοραστή.

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ (Yπαναχώρησης)

Όλες οι παραπάνω αναφερόμενες επιστροφές (λόγω άσκησης δικαιώματος υπαναχώρησης) και μόνο όταν έχετε προμηθευτεί το προϊόν από το ηλεκτρονικό κατάστημα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ (εκτός αποστολών service) γίνονται στις κεντρικές μας αποθήκες στην διεύθυνση:  Αποθήκες:

ΣΤΑΜΑΤΗ ΔΑΜΑΣΚΟΥ 12, 13671, ΑΧΑΡΝΑΙ

Για κάθε περίπτωση που χρειάζεστε επιπλέον βοήθεια μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών

ΠΡΟΣΟΧΗ ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ Ο όρος αυτός για πωλήσεις προϊόντων από φυσικά καταστήματα όταν και η παράδοση του είδους γίνεται στο φυσικό κατάστημα.

Έξοδα Αποστολής:

Η επιστροφή γίνεται με δικό σας μέσο και κόστος εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της σχετικής ως άνω Δήλωσής σας για Υπαναχώρηση (είτε το επιστρέφετε εσείς στο σημείο που σας υποδεικνύουμε, είτε το αποστέλλετε με κάποιο μεταφορέα).

Έντολή υπαναχώρησης

Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να αποστείλετε το σχετικό αίτημα στο email: eshop@euronics.gr
αναγράφωντας τα στοιχεία σας:

- Ονοματεπώνυμο 
- Διεύθυνση 
- Τηλέφωνο
- Αριθμός παραγγελίας
- Μοντέλο - προϊόν
- Κωδικός προϊόντος
- Λόγος επιστροφής