;
Δεν υπάρχουν προϊόντα στο καλάθι σας.
Filters
Αναζήτηση
Close

ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ / ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Μεταφορικά

Η Euronics προσφέρει ΔΩΡΕΑΝ τα μεταφορικά σε όλη την Ελλάδα (εντός των ΠΟΛΕΩΝ των νομών και μόνο σε περιοχές που η εταιρία διαθέτει συνεργαζόμενο κατάστημα).


Παραλαβή από το κατάστημα

Επιλέξτε το κατάστημα που σας εξυπηρετεί. Ένα κατάστημα είναι δίπλα σας!
Παραλάβετε εύκολα και με ασφάλεια από το κατάστημα που έχετε επιλέξει!

*ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ για ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ!
Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του,
ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά του προϊόντος προς εσάς!
Σε περίπτωση που εντοπίσετε κάποιο πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε
επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας στο τηλέφωνο 2104835143 και μην προχωρήσετε στην παραλαβή του προϊόντος.


Τόπος και χρόνος παράδοσης

Γίνονται αποδεκτές παραγγελίες που αφορούν παραδόσεις προϊόντων μόνο εντός της επικράτειας του Ελληνικού Κράτους.

Οι παραγγελίες των προϊόντων που υπάρχουν στο ηλεκτρονικό κατάστημα Διαθέσιμα θα  εκτελούνται και τα προϊόντα παραδίδονται εντός ΤΩΝ ΠΌΛΕΩΝ των νομών από τρεις (3) έως επτά (7) εργασίμων ημερών,  από την αποδοχή της κάθε παραγγελίας από την ΕΤΑΙΡΙΑ, μέσα σε εργάσιμο οκτάωρο

(9:00πμ - 17:00μμ)

εκτός Σαββάτου, Κυριακής και αργιών. Η παράδοση των διαθέσιμων προϊόντων σε περιοχές που δεν ανήκουν στις προ αναφερθείσες γίνονται  και αυτά από τρεις (3) έως  επτά (7) εργασίμων ημερών. Κατ’ εξαίρεσίν, σε περιπτώσεις αποστολής προϊόντων σε απομακρυσμένες ή δυσπρόσιτες περιοχές (ακριτικές ή νησιωτικές περιοχές), η παράδοση μπορεί να πραγματοποιηθεί και μετά την πάροδο της προθεσμίας αυτής. Λόγω των ειδικών συνθηκών, ενδέχεται να υπάρξουν μικρές καθυστερήσεις σε παραγγελίες που θα παραδοθούν μέσω courier.

Οι ώρες των δρομολογίων της κάθε αποστολής ορίζονται μονομερώς από την ΕΤΑΙΡΙΑ. Οι παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα σε παραγγελία από προμηθευτές (με την ένδειξη «Αναμένεται Σύντομα/Κατόπιν Παραγγελίας») αποστέλλονται άμεσα μετά την συλλογή όλων των προϊόντων στις κεντρικές αποθήκες της εταιρίας. Δεν αποκλείεται τμηματική αποστολή επιμέρους προϊόντων μίας παραγγελίας.

Τρόπος παράδοσης παραγγελίας - χρεώσεις για παραδόσεις

Παραδόσεις σε περιοχές εντός του Δικτύου Διανομής της ΕΤΑΙΡΙΑΣ -υποχρεώσεις:

Τα παραδοτέα κατόπιν της παραγγελίας προϊόντα και υπηρεσίες αποστέλλονται στη διεύθυνση και στον παραλήπτη που ο πελάτης έχει δηλώσει κατά την υποβολή της παραγγελίας του, η οποία έχει γίνει αποδεκτή από την ΕΤΑΙΡΙΑ. Η ΕΤΑΙΡΙΑ επιλέγει ελεύθερα τα μέσα αποστολής.

Παραδόσεις στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Λάρισα και εντός των ΠΟΛΕΩΝ των νομών

Η ΕΤΑΙΡΙΑ δύναται να εκτελεί τις παραδόσεις των προϊόντων δωρεάν με δικά της μεταφορικά μέσα εφόσον οι τόποι παράδοσης βρίσκονται εντός του πολεοδομικού ιστού του συγκροτήματος Δήμων που απαρτίζουν τις πόλεις των νομών και εφόσον η εταιρία διαθέτει συνεργαζόμενο κατάστημα στην πόλη/περιοχή.

Για παραδόσεις σε νησιωτικές περιοχές η εταιρία θα επικοινωνεί σε κάθε περίπτωση με τον πελάτη για το κόστος και τον χρόνο παράδοσης.

Για τα θέματα σχετικά με παράδοση εμπορευμάτων ο πελάτης μπορεί να επικοινωνεί με την ΕΤΑΙΡΙΑ στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών τηλέφωνο. 210. 4835143, 210 4835144

(ώρες λειτουργίας Δευτέρα – Παρασκευή 09:00- 17:00)

Παραδόσεις σε λοιπές περιοχές της Επικράτειας

Σε περίπτωση που ο πελάτης ορίσει στην παραγγελία που θα διαβιβάσει, τόπο παράδοσης εκτός των περιοχών που στην προηγούμενη παράγραφο αναφέρονται (δηλαδή εκτός πολεοδομικών συγκροτημάτων των πόλεων των νομών και σε περιοχές που η εταιρία δεν διαθέτει συνεργαζόμενο κατάστημα) τότε η ΕΤΑΙΡΙΑ δικαιούται να αναθέσει την μεταφορά των προϊόντων σε συνεργαζόμενη επιχείρηση μεταφορών που θα ορίσει η εταιρία με επιπλέον χρέωση του πελάτη για την αποστολή του είδους, αφού πρώτα ενημερωθεί ο πελάτης.

Ο κίνδυνος από την πώληση στην περίπτωση της μεταφοράς με εντολοδόχο τρίτο μεταφορέα, μεταβαίνει στον αγοραστή κατά το χρόνο παράδοσης των πωληθέντων εκ μέρους του μεταφορέα. Για την ανάθεση της μεταφοράς σε συνεργαζόμενο μεταφορέα θα ενημερώνεται ο πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας του ενώ θα ακολουθεί άμεση γραπτή συνεννόηση (με ηλεκτρονική αλληλογραφία) που μπορεί να επιβεβαιώνεται και με τηλεφωνική επικοινωνία αν κριθεί απαραίτητο,

(τηλέφωνο  210 4835143, 210 4835144 και ώρες Δευτέρα – Παρασκευή 09:00-17:00)

Ειδικοί κανόνες που αφορούν τις παραδόσεις βαρέων προϊόντων

Ειδικά για τις παραδόσεις ψυγείων τύπου ντουλάπας, ψυγείων τύπου side by side, και όλες τις συσκευές βάρους άνω των 50 κιλών, οπουδήποτε και αν γίνεται η παράδοση δηλαδή ακόμα και σε περιοχή στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, την Πάτρα, τη Λάρισα και όλων των πόλεων των νομών κατά τα ανωτέρω, η παράδοση του είδους πραγματοποιείται στο ισόγειο της δηλωθείσας στην παραγγελία διεύθυνσης. Εάν ο πελάτης επιθυμεί τη μεταφορά του είδους σε όροφο πάνω από το ισόγειο τότε θα πρέπει να έρθει σε συμφωνία  για ειδική μεταφορά  (πχ. μέσω γερανού) κατά την παραγγελία του είδους και να επιβαρυνθεί το σχετικό κόστος. Η παράδοση των ειδών μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε από την ίδια την εταιρία είτε μετά από συνεννόηση της εταιρίας με τον εκάστοτε προμηθευτή του είδους για την απευθείας παράδοση αυτού στην διεύθυνση που θα υποδείξει ο πελάτης.

Παροχή υπηρεσιών εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΙΑΣ μόνο στα όρια του Δικτύου Παροχής Υπηρεσιών –

Η ΕΤΑΙΡΙΑ αναλαμβάνει και εκτελεί και υπηρεσίες εντός της εδαφικής έκτασης του Δικτύου Παροχής Υπηρεσιών της.

Η παροχή των υπηρεσιών συμφωνείται κατόπιν παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη την οποία θα αποδεχθεί με την ανωτέρω διαδικασία η ΕΤΑΙΡΙΑ. Η ΕΤΑΙΡΙΑ δικαιούται να απορρίπτει ελεύθερα παραγγελίες για συμβάσεις παροχής υπηρεσιών εφόσον ζητείται εκτέλεση σε περιοχές που δεν καλύπτονται από το Δίκτυο Παροχής Υπηρεσιών π.χ.: εγκαταστάσεις & συντηρήσεις κλιματιστικών, συνδέσεις μεγάλων οικιακών συσκευών κτλ. Εφόσον πρόκειται σύνθετη παραγγελία, προϊόντων και υπηρεσιών, ακόμα και αν δεν εγκριθεί για την παροχή υπηρεσιών λόγω του ότι ζητείται η παροχή σε περιοχή εκτός του Δικτύου, η παραγγελία κατά τα λοιπά εγκρίνεται και καταρτίζεται πώληση των προϊόντων, εφόσον δε συντρέχει κάποιος άλλος λόγος απόρριψης της παραγγελίας και κατά το σκέλος της πώλησης προϊόντων από τους προβλεπόμενους στους παρόντες όρους χρήσης.

Γενικοί οροί περί αποστολής προϊόντων και υπηρεσιών

Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους τρόπους, τους όρους και τις τιμές αποστολής κατά βούληση και χωρίς προηγούμενη προειδοποίηση υποχρεουμένη να ενημερώσει τους υποψήφιους πελάτες της για τις μεταβολές αυτές με αναθεώρηση των παρόντων όρων χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος.

Αρμόδιος για την παραλαβή εκ μέρους του πελάτη

Η παραλαβή σε κάθε περίπτωση γίνεται από τον αναφερόμενο στην παραγγελία ως παραλήπτη με την επίδειξη της αστυνομικής του ταυτότητας ή διαβατηρίου ή εν γένει δημοσίου εγγράφου πρόσφορου για την απόδειξη της ταυτοπροσωπίας.

 

Προθεσμία εκπλήρωσης της πώλησης – παράδοσης

Ο χρόνος παράδοσης των πωλούμενων προϊόντων και υπηρεσιών προσδιορίζεται στην παραγγελία αναλόγως της διαθεσιμότητας, επιβεβαιώνεται στην αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΙΑΣ, και είναι το πολύ τριάντα (30) ημέρες, από το χρόνο της κατάρτισης της πώλησης εκτός αν υπάρξει ειδική διαφορετική συμφωνία των μερών που επιβεβαιώνεται εγγράφως, με ηλεκτρονική αλληλογραφία Σε περίπτωση που τέτοιος χρόνος δεν συμφωνηθεί και επιβεβαιωθεί για οποιοδήποτε λόγο με τον ανωτέρω τρόπο, η παράδοση θα γίνεται το αργότερο εντός τριάντα (30) ημερών από την αποδοχή της παραγγελίας και κατάρτιση της πώλησης. Σε περίπτωση εκτάκτου και απρόβλεπτου κωλύματος που τυχόν θα αντιμετωπίσει η ΕΤΑΙΡΙΑ όσον αφορά την παράδοση προϊόντος/προϊόντων, η τελευταία δικαιούται να αναβάλει μία μόνον φορά την παράδοση του συνόλου ή μέρους των πωληθέντων προϊόντων και υπηρεσιών, με έγγραφη δήλωσή της (μήνυμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας) προς τον πελάτη (παράλληλα θα γίνεται και τηλεφωνική ενημέρωση), εφόσον δεν υπερβαίνει ο συνολικός χρόνος αναμονής, μαζί με την αναβολή, τις τριάντα (30) ημέρες από το χρόνο έγκρισης της παραγγελίας και κατάρτισης της πώλησης. Άλλως σε περίπτωση υπέρβασης της προθεσμίας των τριάντα (30) ημερών λόγω κωλύματος ή αδυναμίας της ΕΤΑΙΡΙΑΣ να πραγματοποιήσει την παράδοση στον πελάτη, τότε μόνον ο πελάτης θα δικαιούται εφόσον το επιθυμεί, να ορίσει νέα δεύτερη προθεσμία προς παράδοση καθ’ υπέρβαση των τριάντα (30) ημερών (τέτοια νέα προθεσμία δεν είναι απαραίτητη εάν η ΕΤΑΙΡΙΑ αρνείται την παράδοση γενικά, ή εάν η παράδοση εξυπηρετούσε τα συμφέροντα του πελάτη μόνον αν γινόταν στη νόμιμη προθεσμία των τριάντα (30) ημερών και είχε σχετικά ενημερώσει ο πελάτης την ΕΤΑΙΡΙΑ). Αν δεν τηρηθεί και η συμπληρωματική προθεσμία που θα ορίσει ο πελάτης, τότε ο τελευταίος δικαιούται να καταγγείλει τη σύμβαση πώλησης ως προς τα καθυστερούμενα είδη. Το υπόλοιπο της παραγγελίας εκτελείται κανονικά εκτός από την περίπτωση που τα είδη στην παραγγελία είναι συναφή, θα χρησιμοποιηθούν σαν σύνολο και έχουν παρακολουθηματικό χαρακτήρα το ένα με το άλλο και ο πελάτης δηλώσει ότι η μερική εκπλήρωση της παραγγελίας δεν εξυπηρετεί τις ανάγκες ή τα συμφέροντά του, οπότε η ΕΤΑΙΡΙΑ οφείλει να ακυρώσει ολόκληρη την παραγγελία.